055 – 5767 299 info@wokcentre.nl

FAQ

Hoe werkt een all-inclusive arrangement?

U betaalt voor de tijdsduur van uw arrangement. MyWereld hanteert hierbij één rekening per tafel. Alle gerechten en alcoholvrije consumpties zijn bij de arrangementsprijs (vanaf 2 uur) inbegrepen. Blijft u langer dan het betaalde arrangement, dan betaalt u hiervoor € 2,50 per persoon per half uur.

Kan ik ook een arrangement voor 1 uur reserveren?

U kiest bij MyWereld voor arrangementen vanaf 2 uur. Voor elk extra half uur (dineren inclusief alcoholvrije consumpties) bedragen de kosten slechts € 2,50 per persoon. Uiteraard kunt u wel korter blijven dan het door u betaalde 2-uurs arrangement.

Ons gezelschap wil een 2 1/2 uur-arrangement. Nu vertrekt 1 persoon eerder en wil een 2 uur-arrangement, is dit mogelijk?

Het is alleen mogelijk om één type arrangement te boeken in verband met de tijdsduur per tafel. Een persoon kan wel eerder vertrekken of later aansluiten bij uw groep als er vooraf is betaald voor het geselecteerde arrangement.

Kunnen wij langer blijven dan het betaalde arrangement?

Als er nog ruimte is, dan bent u van harte uitgenodigd om langer bij ons na te tafelen.
Overlegt u even met onze medewerker als u langer wilt blijven? Is uw tafel – na de door u gereserveerde tijd – nog beschikbaar, dan rekent u bij vertrek de verlengde tijd af bij de receptie. Voor slechts € 2,50 per persoon per half uur (gerechten en alcoholvrije consumpties) kunt u verlengen.

Wat zijn de mogelijkheden voor een groep?

MyWereld is uiterst geschikt voor groepen. Reserveert u tijdig, dan kunnen wij passende ruimte voor u garanderen. Komt u voor een speciale gelegenheid en wilt u specifieke wensen doornemen, neemt u dan gerust contact met ons op: 0314 – 745 188 of mail naar info@wokcentre.nl. We maken er graag een geslaagd culinair moment van!

Is reserveren verplicht?

Om teleurstelling te voorkomen is het aan te raden om vooraf te reserveren via tel: 0314 – 745 188. Daarmee bent u verzekerd van een tafel.

Ik kreeg bij de receptie te horen dat er geen plaats was, maar ik zag genoeg lege tafels. Hoe kan dit?

Jammer dat u op dat moment niet bij MyWereld kon dineren. Als u niet terecht kunt en toch lege tafels ziet, dan waren deze gereserveerd voor een volgende gast.

Ik heb een allergie/dieet, kan ik terecht bij MyWereld?

Geeft u bij de reservering of bij binnenkomst aan wat uw wensen zijn (suiker-, koemelk of glutenvrij, vegetarisch of een specifiek dieet). Onze gastheer of –vrouw laat u graag zien welke gerechten passend zijn. Er is voldoende keus om een culinaire wereldreis te maken.

Hoe betaal ik de alcoholische consumpties?

Bij de receptie koopt u losse munten om alcoholische consumpties te nuttigen (vanaf € 1,- per stuk). Heeft u na het diner nog munten over, dan ontvangt u het bedrag bij vertrek retour via de receptie.

Kan ik met mijn kinderen ook terecht?

Bij MyWereld genieten kinderen van een ruime keus aan (kinder-)gerechten van het kinderbuffet. Het Grande Dessert Buffet is ook een waar feest voor kinderen. Zijn de kinderen klaar met eten, dan kunnen zij zich vermaken in de ruime kinderspeelhoek.

Waar kan ik parkeren?

Bij restaurant MyWereld treft u ruime gratis parkeermogelijkheid aan. MyWereld is gevestigd aan de Woonboulevard-Oost in Doetinchem.

Hoe kan ik bij MyWereld betalen?

U kunt bij MyWereld met pin of contant betalen. Betaling via creditcard is niet mogelijk. Ook kunt u uw rekening (deels) voldoen met de MyWereld Cadeau Cheque.

Is het mogelijk om op rekening te dineren?

Voor bedrijven en instellingen die ingeschreven staan bij de KvK is het mogelijk om op rekening te dineren. Hiervoor rekenen wij een kleine supplement van 10 euro voor administratiekosten en hanteren wij de volgende voorwaarden:

  1. U dient van te voren bij het reserveren te vermelden dat u op rekening wilt dineren
  2. Geldig legitimatiebewijs en een bijbehorend visitekaart (met factuur adres)
  3. Getekende kassabon

 

Ik heb zojuist een online reserveringsaanvraag ingediend maar nog geen bevestiging ontvangen. Wat nu?

Alle online reserveringsaanvragen via http://wokcentre.nl worden binnen 24 uur bevestigd. Mocht u geen bericht hebben ontvangen binnen 24 uur neem dan telefonisch contact met ons op. Reserveren op dezelfde dag kan uitsluitend telefonisch.

Mijn vraag staat er niet bij

Stuur ons een mail via het contactformulier hieronder, u hoort snel iets van ons.

Locatie

My Wereld Restaurant

Heeft u een vraag, stuur ons een mail